czwartek, 24 stycznia 2013

No i się zaczęło... - prośba o głos.

This post will be in Polish because as it occured - voting from abroad is not possible... And it is about voting...


Apeluję do wszystkich moich czytelników w Polsce o poświęcenie 1,23 PLN... Jak już pisałam - startuję w konkursie Blog Roku 2012. Na aktualnym etapie czytelnicy drogą głosowania SMS wybiorą blogi, które znajdą się w finale. Czyli - im więcej SMSów, tym większa szansa na przedostanie się do finału, w którym wyboru laureatów dokona już juror. Jurorem w nieszczęsnej kategorii "Ja i moje życie" jest Marek Kamiński. 
Więc proszę Was, abyście pomogli mi dostać się finału - to sprawa dla mnie prestiżowa i choć wystartowałam "z głupia frant" - zaczęło mi jednak na tym zależeć. 

Aby oddać głos na starą be_bronze, należy wysłać SMS o treści A00582 na numer 7122. 


Zatem mój apel brzmi: telefony w ruch!!!!! Zaproście do głosowania znajomych, ciocie, babcie, kuzynostwo, mężów, żony, kochanków płci obojga... 

Brak komentarzy: