środa, 5 grudnia 2012

Po prostu Singapur/Just Singapore

Udawanie dzisiaj, ze moj mozg dziala, jest bezcelowe. Po calym dniu lazenia jestem ledwie zywa. I nie zaladuje tych najpeszych zdjec, tylko celowe. Bez wiekszego komentarza.

Today pretending that that my brain is still working is pointless. After the whole day of walking I'm half dead. And I am not going to upload the best pictures but a special selection. Without any bigger comments.

Ladny kosciolek?/Nice church?

W rzeczywistosci jescze ladniejszy - przeczytajcie napisy przy bramie... / In reality even nicer - just read the signs on the gate...


Azjaci sa bardziej doslowni / Asians are more straightforward


A tu "nieuzywany" kosciol nawet lepiej zagospodarowany / And here the "unused church used even better


Ale eklektyzm jest OK / But the eclecticism is OK


A teraz ide spac! / And now I'm going to bed!


Dobranoc! / Goodnight!

Brak komentarzy: